Dzieci chcą więcej informacji o bezpieczeństwie w sieci

Młodzi Brytyjczycy oczekują jasnych porad o tym w jaki sposóbpowinni zabezpieczać swoje prywatne informacje w internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę Ipsos Mori na zlecenieregulatora brytyjskiego rynku medialnego Ofcom wynika, że prawie coczwarte brytyjskie dziecko w wieku od 7 do 16 lat twierdzi, iż niktz nimi nie rozmawiał o bezpieczeństwie w sieci.

54 proc. badanych w wieku od 11 do 16 lat stwierdziło, żeoczekuje więcej informacji i porad w zakresie prywatności w sieci,1/5 chce wiedzieć jak sobie radzić z internetową przemocą (tzw.cyberbullying), a 28 proc. jak bezpiecznie przechowywać swoje hasłai inne poufne informacje.

Z kolei 79 proc. rodziców i opiekunów uważa, że ma wystarczającąwiedzę na temat sposobu w jaki mogą pomóc dzieciom w zapewnieniu imbezpieczeństwa online. Jednocześnie ponad 10 proc. przyznało, żepotrzebuje tutaj dodatkowej pomocy i wsparcia.

Badanie obejmowało 797 wywiadów przeprowadzonych metodąface-to-face z dziećmi w wieku od 7 do 16 lat oraz ich rodzicami iopiekunami.

źródło: IT PRO

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]