Dziewięć ofert w przetargu resortu cyfryzacji na obsługę kampanii w internecie

W przetargu Ministerstwa Cyfryzacji na obsługę emisji kampanii w internecie wpłynęło dziewięć ofert. Złożyły je m.in. firmy: ClickAd, Media Group, Fabryka Komunikacji Społecznej – ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dziewięć ofert w przetargu resortu cyfryzacji na obsługę kampanii w internecie
fot. Shutterstock.com

Przetarg Ministerstwa Cyfryzacji rozpoczął się w drugiej połowie maja br. i  dotyczy obsługi działań reklamowych w internecie i mediach społecznościowych (emisję kampanii). Mają one wspierać i uzupełniać działania podejmowane przez Ministerstwo oraz wybrane w innych przetargach agencję PR i agencję reklamową.

Działania będą prowadzone na bieżąco w miarę pojawiających się potrzeb. Działania w mediach społecznościowych będą dotyczyć wszystkich obszarów kampanii w zakresie wykorzystania technologii teleinformatycznych. Wybrana agencja zajmie obsługą emisji tych kampanii reklamowych w Google (wyszukiwarka, reklamy graficzne, remarketing), na Facebooku, Instagramie, YouTube, LinkedIn, Twitterze itp.

W przetargu wpłynęło 9 ofert – w każdej musiała zostać określona procentowo prowizja za obsługę kampanii w internecie. Oferty złożyły: Interprima (z prowizją 13,97 proc.), Infinty Media (10 proc.), Mastermind Media (9 proc.), Testa Communications (4,9 proc.), Fabryka Komunikacji Społecznej (1,5 proc.), Media Group (0,000001960 proc.), ClickAd Interactive (6 proc.) Fabryka Marketingu (4,94 proc.) oraz konsorcjum agencji Creativeharder i Performance Ocean (11 proc.).

Na zaplanowane w internecie działania resort cyfryzacji przeznaczy 627,6 tys. zł brutto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska