Echo Investment i InPost współpracują przy rozbudowie sieci Paczkomatów

Firma delewoperska Echo Investment i InPost podpisały umowę, w ramach której przy inwestycjach mieszkaniowych i wielofunkcyjnych dewelopera będą montowane Paczkomaty.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach długoterminowej współpracy, pierwsze urządzenie zostało już zainstalowane w warszawskiej inwestycji Moje Miejsce. Kolejne Paczkomaty powstaną przy osiedlach w Krakowie i Poznaniu.

- Współpraca z deweloperami i Paczkomaty na osiedlach mieszkaniowych to jeden z elementów rozbudowy naszej sieci. Kluczowym czynnikiem przy wyborze miejsca jest jego dogodne położenie i dostępność dla użytkowników. Uruchomienie Paczkomatu w inwestycji Moje Miejsce w Warszawie to dopiero początek naszej współpracy -  mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

Liczba Paczkomatów przekroczyła już w Polsce 10 tysięcy. Maszyny należące do InPost dostępne są w także przy sklepach: Dino, Lidl, Kaufland, sieci sklepów Delikatesy Centrum organizowanych przez Grupę Eurocash, a także w Centrach Handlowych Auchan.

- Prowadzimy już rozmowy na temat instalacji kolejnych Paczkomatów. Urządzenia staną m.in. na naszych osiedlach w Krakowie i Poznaniu, a pozostałe lokalizacje czekają na zatwierdzenie. Wierzymy, że dodanie tej usługi do naszych inwestycji zwiększy komfort życia mieszkańców” – tłumaczy Kazimierz Monkiewicz, manager ds. CSR i CSV w Echo Investment.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"