Edelman wybrał przetarg na obsługę PR marki Cappy

Od stycznia 2009 r. agencja Edelman odpowiadać będzie za obsługęmarki Cappy w zakresie public relations.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiedzialna będzie za działania dla wszystkichproduktów Cappy, w tym programy edukacyjne, wprowadzenia nowychproduktów, eventy, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz prowadzeniebiura prasowego.

Agencja wyłoniona została w dwuetapowym przetargu, w którymudział wzięły cztery agencje.

Kontrakt podpisano na rok, z możliwością przedłużenia. Praceprowadzić będzie zespół pod kierownictwem Macieja Lasonia, senioraccount managera.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały