Emil Tomczuk account managerem w Think Kong

Emil Tomczuk objął stanowisko account managera w agencji Think Kong. Wcześniej pracował m.in. w Tomo Strategy&PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako account manager w agencji interaktywnej Think Kong Emil Tomczuk będzie odpowiedzialny za współpracę z klientami firmy oraz koordynację realizacji wybranych projektów, m.in. dla Adobe Systems Incorporated oraz Neinver. Ostatnio Tomczuk pracował jako freelancer, natomiast od połowy 2007 roku do października 2009 roku był związany z agencją Tomo Strategy&PR, w której zajmował się planowaniem działań marketingowych i komunikacyjnych.

Wcześniej Emil Tomczuk pracował w dziale marketingu serwisu społecznościowego Grono.net, współpracował również jako dziennikarz z warszawskim działem „Dziennika”. Studia w zakresie socjologii ukończył na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA