Emma Watson chce jak najlepiej wykorzystać "Harry'ego Pottera"

Emma Watson zamierza jak najlepiej wykorzystać umiejętności nabyte przez 10 lat pracy na planie "Harry'ego Pottera".

megafon.pl / pr / zsam
megafon.pl / pr / zsam
Udostępnij artykuł:

Aktorka szczerze opowiedziała o blaskach i cieniach dorastania na planie filmowym.

- Obejrzałam niedawno ostatni film z serii, który już niebawem pojawi się w kinach... i czuję, że rzeczywiście czegoś się nauczyłam przez te 10 lat - tłumaczy Watson. - Pracowałam ze zwierzętami. Wiem, co to efekty specjalne i popisy kaskaderskie. Grałam u boku najlepszych aktorów świata. To była najlepsza szkoła, do jakiej mogłam pójść, więc teraz chcę dobrze wykorzystać to, czego się nauczyłam. Jakie były minusy? Cóż, przez te 10 lat o niczym sama nie decydowałam. Nawet przez sekundę. Mówiono mi, o której przyjedzie po mnie szofer, kiedy mogę coś zjeść i pójść do łazienki. Przez większość życia nie byłam sobą. Patrzę dziś wstecz na pierwsze filmy z serii, widzę tę małą dziewczynkę i mam wrażenie, że to nie ja. Wyglądałam strasznie, gdy dorastałam. Co ja miałam na głowie! Z drugiej strony to fascynujące, jak bardzo zmieniłam się przez ten czas.

15 lipca w polskich kinach zagości film "Harry Potter i insygnia śmierci: Część 2", ostatnia odsłona cyklu.

megafon.pl / pr / zsam
Autor artykułu:
megafon.pl / pr / zsam
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii