Empik zmienia ramówkę swojej telewizji

Sieć Empik wprowadza nową ramówkę w swojej wewnętrznej telewizji.Zmieniony we współpracy z agencją Tequila\ Polska program składasię półtoragodzinnego pasma promującego produkty i tytuły dostępnew tych sklepach oraz czterech bloków reklamowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Działająca na zasadzie digital signage wewnętrzna telewizjasieci Empik ma zmienioną ramówkę, która w ok. 80 proc. składa się ztreści użytecznych dla widza. W czasie półtoragodzinnej pętliprogramowej prezentowane są produkty i tytuły - zarówno premierowe,jak i rekomendowane przez ekspertów - z poszczególnych kategoriitematycznych (m.in. książka, muzyka, film, wydarzenia, multimedia)opatrzonych nowymi jinglami animowanymi. W paśmie informacyjnymemitowane są również zapowiedzi spotkań autorskich w salonach siecii wydarzeń kulturalnych z całej Polski.

Ramówkę telewizji Empik uzupełniają cztery bloki reklamowe, wktórych miejsce mogą wykupywać zarówno reklamodawcy zewnętrzni, jaki dostawcy produktów do sieci, mogący dodatkowo promować swojetytuły w blokach programowych. - Informacja o produkcie i jegocenie wraz ze zdjęciem w atrakcyjnej oprawie graficznej to corazchętniej wykorzystywana forma promocji, znacznie skuteczniejsza oddotychczasowych komunikatów statycznych, a jednocześniewielokrotnie tańsza w produkcji od tradycyjnych spotówtelewizyjnych - przekonuje Joanna Krzenciessa, dyrektor działudynamic digital signage w agencji marketingu zintegrowanegoTequila\ Polska, która współpracowała przy opracowywaniu strategiiEmpik TV. Odświeżony przez tę firmę design telewizji, spójny zwizerunkiem całej sieci, będzie wykorzystany do wzmocnieniaprowadzonych w niej promocji świątecznych - zwłaszcza w kategoriiart&pap.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej