Endless wygrywa przetarg reklamowy Vectry

Agencja Endless pracuje dla operatora sieci kablowej Vectra i odpowiada za obsługę kreatywną 360 marki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Endless wygrywa przetarg reklamowy Vectry
fot. materiały prasowe

Vectra i Endless wspólnie tworzą zupełnie nową platformę komunikacji marki, którą będzie można zobaczyć już w najbliższych miesiącach. Nowa idea kreatywna marki będzie przewijać się we wszystkich mediach od ATL przez BTL, po OOH i Digital.  

W związku z przejęciem obsługi komunikacji marki w pełnym wymiarze, w Endless powołany został kilkunastoosobowy zespół złożony z art. directorów, designerów, copywriterów, moderatorów i operatorów DTP, dedykowanych do współpracy z Vectrą. Pracę koordynuje trzyosobowy zespół accouncki.  

- Nie będę ukrywać, że wybór agencji, która spełni wszystkie nasze oczekiwania nie był łatwym i szybkim procesem. Zależało nam nie tylko na świeżym spojrzeniu, kreatywnych rozwiązaniach, ale też pełnym zaangażowaniu oraz gotowości i otwartości na zmieniającą się w naszym sektorze rzeczywistość. Endless ma to wszystko – podsumowuje Iwona Kospał Pawłowska, kierownik zintegrowanej komunikacji marketingowej. 

Poprzednio za obsługę reklamową Vactry odpowiadała agencja Freundschaft The Digitals. Platforma komunikacyjna z aktorem Cezarym Pazurą promowała m.in. usługi światłowodowe.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami