Enea wybiera agencję public relations do współpracy przez dwa lata

Państwowa firma Enea, dostarczająca energię elektryczną, rozpoczęła przetarg na świadczenie usług public relations. Wybierze agencję do dwuletniej współpracy. Budżet wynosi 1,5 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Enea wybiera agencję public relations do współpracy przez dwa lata
fot. materiały prasowe

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać m.in. za wsparcie prac pionu zarządczego komunikacji w Grupie Enea w zakresie realizacji celów i kierunków komunikacji korporacyjnej.

Będzie wspierać spółkę w relacjach z mediami, współpracować z departamentem PR i komunikacji spółki, organizować konferencje, briefingi itp.

Zajmie się też budowaniem wizerunku spółki poprzez kreowanie inicjatyw komunikacyjnych i wizerunkowych w zakresie PR itp.

Od zgłaszających się wymaga się m.in. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotu przetargu, np. wiedzy o działalności Grupy Enea, doświadczenia w organizacji eventów z udziałem najwyższych władz państwowych oraz minimum rocznej współpracy z podmiotem notowanym na GPW i działającym w branżach energetycznej, przemysłowej lub paliwowej, w okresie ostatnich trzech lat.

Enea informuje, że w ramach prowadzonego przetargu dopuszcza zawarcie umowy ramowej z więcej niż jedną agencją na maksymalne łączne wynagrodzenie 1,5 mln zł netto (bez VAT).

Umowa zostanie zawarta na okres dwóch lat.

Przetarg trwa do 5 lutego br.  Oferty można składać drogą mailową na adresy: beata.wojkiewicz@enea.pl i magdalena.gorka@enea.pl (konieczne jest wysłanie korespondencji na oba wymienione adresy).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję