Enea: Starcom zamiast Mindshare Polska

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Enea. Poprzednio zajmował się tym Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Starcom będzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii wizerunkowej, którą Enea zamierza zrealizować do końca br.

W przetargu dotyczącym tego zlecenie brało udział kilka domów mediowych. Ich nazwy oraz wartość budżetu nie zostały ujawnione.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii