Eniro z nową identyfikacją wizualną

Eniro Polska, wydawca m.in. „Panoramy Firm” i pf.pl, zmienia swoją identyfikację wizualną. Rebranding ma podkreślać pozycjonowanie firmy w obszarze internetu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zmiana identyfikacji wizualnej Eniro Polska ma na celu odzwierciedlanie transformacji firmy: z przedsiębiorstwa zależnego od katalogów drukowanych w wydawcę obecnego również w internecie. – Stawiamy na online i chcemy, żeby nasi klienci i użytkownicy kojarzyli Eniro jako firmę dynamiczną, nowoczesną, która oferuje skuteczne narzędzia reklamowe – opisuje Magdalena Wypychowicz, dyrektor marketingu Eniro Polska. – Nasze nowe logo, składające się z podwójnego „e”, odzwierciedla zarówno dziedzictwo firmy w obszarze druku, jak i przyszłość w sieci – dodaje.

Nowa identyfikacja – zaprojektowana w szwedzkiej centrali Eniro – jest obecnie wdrażana we wszystkich oddziałach koncernu.  

grafika

 

Rebranding to początek zmian w firmie zaplanowanych do końca przyszłego roku, które są również związane z wprowadzaniem przez nią nowych produktów i usług.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę