Eobuwie.pl otwiera trzy kolejne sklepy stacjonarne

W najbliższych dniach serwis eobuwie.pl uruchomi 3 nowe sklepy stacjonarne: jeden w Częstochowie i dwa w Warszawie. Będzie mieć łącznie 22 placówki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Po 1 lutego sieć eobuwie.pl będzie obejmować już 22 sklepy stacjonarne. 24 stycznia marka uruchomiła swój punkt w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, a 31 stycznia otworzy podobny w Galerii Północnej w Warszawie, a 1 lutego - w Westfield Arkadii, również w stolicy.

Sklep eobuwie.pl łączy dostępność dziesiątek tysięcy modeli butów do wyboru z możliwością przymierzenia ich na miejscu. Do przeglądania oferty korzysta się z dostępnych na miejscu tabletów. Produkty można również zamówić z wyprzedzeniem, używając własnego smartfona. Dodatkowo, bieżąca oferta dostępna w danym salonie wyświetlana jest na ekranach multimedialnych. Wybrane modele butów można przymierzać na miejscu. Produkty dostarczane są z magazynu na zapleczu sklepu maksymalnie w 3 minuty. W sklepach oferowany jest ten sam asortyment, co w serwisie online: 80 tys. produktów od ponad 500 marek. Jest na bieżąco aktualizowany.

- W naszych salonach postawiliśmy na omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałową. Połączyliśmy korzyści kanałów offline i online. Dzięki temu można błyskawicznie obejrzeć towar w sieci, np. podczas przerwy na lunch, zamówić go i komfortowo odebrać w salonie - mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail w eobuwie.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ccc-aplikacja-mobilna-z-ponad-1-milionem-pobran-wideo,7170800100665473a ##

esize.me pomoże dobrać buty

We wszystkich 3 nowo otwieranych salonach dostępna będzie usługa esize.me.  To rozwiązanie pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner w kilka sekund wykonuje trójwymiarowy model stóp klienta, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki.

– Skan wykonuje się raz. Potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego lub adresu e-mail i w dowolnym momencie - czy to podczas zakupów stacjonarnych czy online - skorzystać z rekomendacji. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom podczas zakupów online– dodaje Konrad Jezierski.

Eobuwie.pl działa obecnie na 15 europejskich rynkach i zwiększa skalę działalności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały