Epson ogłasza przetarg na paneuropejski budżet reklamowy

Firma Epson rozpoczęła przegląd swojego paneuropejskiego budżetureklamowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Producent sprzętu biurowego potwierdził, że jest na wstępnymetapie rozmów z agencjami reklamowymi na temat wartego 10 milionówfuntów budżetu.

Przez ostatnie pięć lat Epson był w tym zakresie obsługiwanyprzez agencję DDB London, która zapowiedziała, że nie będzieubiegać się o przedłużenie współpracy.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"