Era wybiera Product Placement

Kampania Product Placement dla ERA GSM w serwisie Fotostory

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Portal Szkola.net uruchomił w serwisie Fotostory.pl pierwszą w polskim Internecie kampanię Product Placement.

Serwis Fotostory.pl należący do portalu Szkoła.net realizuje niekonwencjonalne formy reklamy. W publikowanych na łamach serwisu fotoopowieściach poza klasycznymi formami reklamy (bannery, butony) realizowane są kampanie Product Placement. Bohaterowie poszczególnych opowieści (młodzież w wieku 18-20 lat) korzystają z produktów firm będących sponsorami serii bądź odcinka. Duża siła oddziaływania takiej formy, przyciąga do serwisu reklamodawców. W lutym Fotostory.pl realizuje kompleksową kampanię Era love dla ERA GSM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana