Eti wybiera do obsługi budżetu mediowego OMD Macroscope

Dom mediowy OMD Macroscope wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego tureckiego producenta słodyczy i przekąsek Eti.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Eti wybiera do obsługi budżetu mediowego OMD Macroscope

Nawiązana współpraca ma charakter długoterminowy. Obejmuje obsługę całościowego budżetu mediowego klienta. Obecnie OMD Macroscope odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii telewizyjnej i digitalowej marek Eti.

Eti to turecka firma, która w Polsce zaczęła działać na początku tego roku. W swoim portfolio ma 45 marek i około 300 produktów - w tym ciastek, czekolad, herbatników, słonych przekąsek i ciast. W rodzimej Turcji Eti wygenerowała w ubiegłym roku ponad 1,3 mld euro przychodów ze sprzedaży. Produkty firmy są obecne na 40 rynkach na całym świecie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON