Eti wybiera do obsługi budżetu mediowego OMD Macroscope

Dom mediowy OMD Macroscope wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego tureckiego producenta słodyczy i przekąsek Eti.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Eti wybiera do obsługi budżetu mediowego OMD Macroscope

Nawiązana współpraca ma charakter długoterminowy. Obejmuje obsługę całościowego budżetu mediowego klienta. Obecnie OMD Macroscope odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii telewizyjnej i digitalowej marek Eti.

Eti to turecka firma, która w Polsce zaczęła działać na początku tego roku. W swoim portfolio ma 45 marek i około 300 produktów - w tym ciastek, czekolad, herbatników, słonych przekąsek i ciast. W rodzimej Turcji Eti wygenerowała w ubiegłym roku ponad 1,3 mld euro przychodów ze sprzedaży. Produkty firmy są obecne na 40 rynkach na całym świecie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style