Radio 2025-06-05
18

Eurozet sprzedaje reklamy przed streamingiem Radia 357

fot. Dariusz Kawka/ Radio 357 fot. Dariusz Kawka/ Radio 357

Grupa Eurozet została wyłącznym partnerem Radia 357 w zakresie sprzedaży powierzchni digital audio w streamingu internetowej rozgłośni.

W ramach współpracy emisja spotów przy włączaniu streamingu Radia 357 została włączona do One Audio – oferty audio online Grupy Eurozet.

Radio 357 jest radiem bez bloków reklamowych i tu się nic nie zmienia. To rzadkość na rynku, ale nie przerywamy i nie będziemy przerywać audycji spotami promocyjnymi. Wybraliśmy One Audio jako partnera obsługującego nasz komunikat startowy, odtwarzany przy uruchomieniu streamingu. To unikatowa możliwość dotarcia do naszej społeczności, pomagająca nam wzmacniać pozycję na trudnym rynku medialnym – opisuje Ewa Świstuniuk, prezes Radia 357.

CZYTAJ TEŻ: „Lista piosenek Radia 357” w nowej odsłonie

One Audio, licząc z powierzchnią reklamową Radia 357, ma w zasięgu ok. 5 mln unikatowych użytkowników miesięcznie w streamie.

– Z dużym entuzjazmem podchodzimy do współpracy z Radiem 357, które stawia na jakość i lojalną społeczność słuchaczy. Wspólnie z bogatą ofertą Grupy Eurozet chcemy pokazać, że dobre audio ma swoją wartość – podkreśla Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Jak szczegółowo opisywaliśmy, w 2024 roku przychody Radia 357 zwiększyły się o 7 proc. do 15,06 mln zł. To mniej od prognoz rozgłośni. Przy wyższej dynamice kosztów stacja zanotowała 115 tys. zł straty, mimo lepszych wyników w drugim półroczu.

Autor: Tomasz Wojtas

Więcej informacji: Radio 357, Eurozet, reklama radiowa

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (18) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter