Eurozet sprzedaje reklamy przed streamingiem Radia 357

Grupa Eurozet została wyłącznym partnerem Radia 357 w zakresie sprzedaży powierzchni digital audio w streamingu internetowej rozgłośni.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Eurozet sprzedaje reklamy przed streamingiem Radia 357
fot. Dariusz Kawka/ Radio 357

W ramach współpracy emisja spotów przy włączaniu streamingu Radia 357 została włączona do One Audio – oferty audio online Grupy Eurozet.

Radio 357 jest radiem bez bloków reklamowych i tu się nic nie zmienia. To rzadkość na rynku, ale nie przerywamy i nie będziemy przerywać audycji spotami promocyjnymi. Wybraliśmy One Audio jako partnera obsługującego nasz komunikat startowy, odtwarzany przy uruchomieniu streamingu. To unikatowa możliwość dotarcia do naszej społeczności, pomagająca nam wzmacniać pozycję na trudnym rynku medialnym – opisuje Ewa Świstuniuk, prezes Radia 357.

One Audio, licząc z powierzchnią reklamową Radia 357, ma w zasięgu ok. 5 mln unikatowych użytkowników miesięcznie w streamie.

– Z dużym entuzjazmem podchodzimy do współpracy z Radiem 357, które stawia na jakość i lojalną społeczność słuchaczy. Wspólnie z bogatą ofertą Grupy Eurozet chcemy pokazać, że dobre audio ma swoją wartość – podkreśla Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Jak szczegółowo opisywaliśmy, w 2024 roku przychody Radia 357 zwiększyły się o 7 proc. do 15,06 mln zł. To mniej od prognoz rozgłośni. Przy wyższej dynamice kosztów stacja zanotowała 115 tys. zł straty, mimo lepszych wyników w drugim półroczu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"