Ewa Bilan-Stoch twarzą kampanii Fox Dekorator

Twórczyni marki odzieżowej Kamiland i pomysłodawczyni galerii trofeów Kamila Stocha o tej samej nazwie, fotografka i menadżerka sportowa Ewa Bilan-Stoch rozpoczyna współpracę z marką Fox Dekorator. W jej ramach do sprzedaży trafi paleta kolorów „Moja Natura”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ewa Bilan-Stoch twarzą kampanii Fox Dekorator

Współpraca ambasadorska rozpoczęła się od stworzenia specjalnego kalendarza z efektami dekoracyjnymi Fox Dekorator, zastosowanymi w galerii trofeów Kamila Stocha. Jeszcze w kwietniu do sprzedaży detalicznej trafi natomiast kolekcja „Moja Natura”, zawierająca cztery produkty dekoracyjne w dziesięciu kolorach.

- Z ramienia firmy Atlas mieliśmy przyjemność wykańczać dekoracyjnie Galerię Kamiland w Zakopanem. Widząc kreatywność Ewy, która potrafiła od podstaw stworzyć konkretne efekty, niezbędne do wyeksponowania trofeów jej męża, zdecydowaliśmy się zaproponować jej współpracę ambasadorską – tłumaczy Łukasz Błoński, dyrektor handlowy marki Fox Dekorator.

– Jak sama nazwa wskazuje, kolekcja jest inspirowana otaczającą mnie naturą. Mieszkam w pięknym miejscu i mimo, że codziennie widzę przez okno to samo, to każdego dnia ten widok jest trochę inny. Góry codziennie wyglądają inaczej, śmieję się, że zachowują się tak, jakby grały w teatrze. I choć mieszkam tutaj od urodzenia, zachwycam się nimi każdego dnia. Za sprawą zmieniających się pór roku, w jednym tylko miejscu mogę zaobserwować kilka palet kolorów, co jest niezwykle inspirujące – podkreśla ambasadorka marki Fox Dekorator.

W kolekcji „Moja Natura” znajdują się cztery produkty: relief perłowy, czyli akrylowa masa przypominająca welur oraz dwie farby: kalahari i diamento 3D.

Cała kolekcja trafi do sprzedaży jeszcze w tym miesiącu i będzie dostępna w kilkudziesięciu punktach handlowych na terenie całej Polski. Od 2013 roku właścicielem marki Fox Dekorator jest Grupa Atlas. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa