Ewa Redel-Bydłowska po 24 latach pracy odchodzi z Edipresse Polska

Ewa Redel-Bydłowska zrezygnowała z funkcji członka zarządu Edipresse Polska i jej spółek zależnych. Z firmą pożegna się w maju br., po 24 latach pracy w niej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- To przemyślany krok, od pewnego czasu rozważałam różne kierunki rozwoju mojej kariery zawodowej i ostatecznie podjęłam decyzję na początku roku 2017 - mówi Ewa Redel-Bydłowska. W Edipresse przez blisko 24 lata przeszłam zarówno okres dynamicznego rozwoju i wzrostu rynkowego; etap konsolidacji i strategicznych akwizycji, jak też ostatnie lata intensywnych zmian - procesu digitalizacji i dywersyfikacji biznesu. Teraz myślę o dalszym rozwoju, być może również w zupełnie nowych obszarach, a żeby mieć na to czas, musiałam pewien etap definitywnie zamknąć - emocjonalnie z żalem, a racjonalnie z perspektywami na długofalową przyszłość - dodaje.

Ewa Redel-Bydłowska była członkiem zarządu Edipresse Polska oraz jej spółek zależnych, m.in. Lincoln i P&P. Odpowiadała za dystrybucję, zakup papieru, marketing mobilny i nadzór nad częścią spółek zależnych. Do końca kwietnia swoje obowiązki przekaże dyrektor generalnej Alicja Modzelewska-Warec. Od maja do grudnia br. nadal będzie związana umową z Edipresse, ale już bez obowiązku świadczenia pracy.

Pracę w firmie Redel-Bydłowska zaczęła w 1994 roku. Początkowo była asystentką ds. marketingu, potem menedżerem dystrybucji, dyrektorem sprzedaży i pełniła obowiązki dyrektora zarządzającego. W 1998 roku dołączyła do zarządu firmy, a w latach 2002-2009 pełniła funkcję wiceprezesa.

- Przez ponad 20 lat pracy Ewa wniosła wiele w bardzo dynamiczny rozwój Edipresse Polska i spółek zależnych. Cieszę się, że wspólnie miałyśmy szansę pracować nad strategią rozwoju i dywersyfikacji działań Edipresse Polska, za co chciałabym jej serdecznie podziękować - komentuje Alicja Modzelewska-Warec.

Po rezygnacji Ewy Redel-Bydłowska w zarządzie Edipresse Polska pozostały Alicja Modzelewska-Warec i Izabela Bochenek-Strauss.

Edipresse Polska wydaje 24 magazyny (z segmentów: people, luksusowego, poradnikowego, o zdrowiu i dla rodziców) oraz kilka związanych z nimi serwisów internetowych (na czele z Polki.pl), a także książki (głównie biografie i poradniki). Według ZKDP w 2016 roku łączna sprzedaż ogółem magazynów Edipresse wyniosła 26,41 mln egz., o 18,8 proc. mniej niż rok wcześniej.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?