Ewelina Jaskuła awansowała w Good One PR

Ewelina Jaskuła awansowała w agencji Good One PR ze stanowiska senior account executive na PR account managera.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ewelina Jaskuła awansowała w Good One PR
Ewelina Jaskuła

Ewelina Jaskuła związana jest z Good One PR od kwietnia 2016 roku. Jako PR account manager będzie kontynuować dotychczasowe działania dla obecnych klientów - Würth Polska, Piotr Sierpiński, Moc Soków, Kontigo oraz Centrum Medycznego CMP. Dodatkowo będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz organizację pracy zespołu. Zajmie się także prowadzeniem szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.

Jaskuła posiada niemal 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań PR. Karierę zaczynała w Business Center Club i Edipresse Group. Następnie pracowała w dziale PR Centrum Medycznego Sir Med oraz agencji FleishmanHillard. Realizowała kompleksowe kampanie PR dla klientów, takich jak m.in.: Nivea, Nestle, TK Maxx, Max Kuchnie, Velis Real Estate Tech, Optima Plus czy Funtronic.

Jest absolwentką kierunku komunikacja społeczna i dziennikarstwo na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz na Uniwersytecie Warszawskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu