Experian Hitwise: Google rządzi we Francji

Google.fr jest najczęściej odwiedzaną witryną internetową we Francji. W czołówce są też dwie inne należące do internetowego giganta strony - YouTube i Google.com.

km / km / km
km / km / km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej Experian Hitwise wynika, że w tygodniu zakończonym 30 stycznia na stronę Google France przypadło 10,38 proc. wizyt francuskich internautów.

Na kolejnych miejscach pod tym względem znalazły się: Facebook (6,83 proc.), Windows Live Mail (3,20 proc.), YouTube (2,37 proc.), Orange France Webmail (1,96 proc.), Orange France (1,88 proc.), Google (1,73 proc.), Skyrock (1,43 proc.), Leboncoin.fr (1,26 proc.) oraz MSN France (1,01 proc.).

Z kolei najchętniej odwiedzaną kategorią stron internetowych we Francji były w omawianym okresie wyszukiwarki (14,72 proc. wizyt). Wyprzedziły one kolejno następujące kategorie: serwisy społecznościowe i fora (12,85 proc.), rozrywka (12,08 proc.), zakupy i ogłoszenia (8,44 proc.), biznes i finanse (6,60 proc.), internetowe serwisy poczty e-mail (6,52 proc.), newsy i media (3,31 proc.), sport (2,32 proc.), podróże (2,05 proc.) oraz edukacja (1,84 proc.).

km / km / km
Autor artykułu:
km / km / km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana