Expert Monitor przejęty przez TNS

TNS Media Intelligence nabył większościowy udział w firmie Expert Monitor, specjalizującej się w monitorowaniu reklam w Polsce.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Należąca do grupy TNS firma badawcza nabyła łącznie 66 proc. udziałów w Expert Monitor, reszta pozostała w rękach założycieli i dotychczasowych właścicieli wrocławskiego przedsiębiorstwa – Piotra Słabego i Arkadiusza Drulisa.

Po wejściu na polski rynek firma TNS Media Intelligence będzie mogła udostępniać dane z dziesięciu krajów Europy Środkowej międzynarodowym reklamodawcom, agencjom reklamowym i medialnym.

- Naszą strategią jest identyfikowanie i praca na rynkach, które wykazują najsilniejszy wzrost w reklamie, a Polska jest jednym z takich krajów. W zeszłym roku polskie wydatki na reklamę wzrosły o 13 %. Realizowaliśmy tę politykę z powodzeniem w Chinach i w Rosji pod koniec lat 90-tych i to samo robimy w Europie przez ostatnie pięć lat. Dla naszych klientów międzynarodowych istotne jest zrozumienie tych nowych rynków i dokonywanie inwestycji na podstawie konkretnych danych - wyjaśnia Jean-Michel Portier, prezes i dyrektor naczelny firmy TNS Media Intelligence.

- Dzięki połączeniu z TNS Media Intelligence, firma Expert Monitor będzie mogła wprowadzić dla naszych klientów nowe usługi, zwiększyć zasięg oraz możliwości analiz na skalę światową – komentuje Piotr Słaby, prezes firmy Expert Monitor.

Expert Monitor działa na rynku od 1994 roku (przez pierwsze dwa lata firma nazywała się Expert Media). Wrocławskie przedsiębiorstwo jest wiodącą polską firmą zajmującą się badaniem reklam. Monitoruje 40 stacji telewizyjnych, 100 stacji radiowych oraz 200 gazet i czasopism. Expert Monitor zatrudnia obecnie ponad 50 osób i obsługuje zarówno klientów międzynarodowych jak i lokalnych, dostarcza monitoringu m.in. dla należącego do grupy TNS OBOPu.

TNS Media Intelligence działa w 23 krajach. Firma zajmuje się badaniem wszystkich mediów – publikacji drukowanych, radia, telewizji, Internetu, kina i reklamy zewnętrznej na całym świecie, 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, i oferuje pełen zakres opinii i analiz. Jej usługi obejmują monitorowanie wydatków na reklamę, monitorowanie tworzenia reklam, monitorowanie wiadomości, ocena sponsorowania sportu itp. TNS Media Intelligence obserwuje 3 miliony marek i jest partnerem 16 000 klientów na świecie.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"