Fabryka Talentów z Just PR

Agencja Just PR rozpoczęła współpracę z fundacją Fabryka Talentów.

4+ - kk
4+ - kk
Udostępnij artykuł:

Umowa obejmuje usługi w zakresie zakresie Public Relations i Media Relations oraz działania marketingowe, reklamowe oraz eventowe.

Agencja zajmie się kompleksowym wizerunkiem fundacji oraz realizacją kampanii skierowanej do najważniejszych potencjalnych grup odbiorców. Ponadto agencja dpowiedzialna będzie za tworzenie strategii komunikacji dla fundacji Fabryka Talentów, z uwzględnieniem marki RoboNET. Współpraca obejmuje także koncepcyjne wsparcie przy projektach realizowanych przez fundacji Fabryka Talentów, w szczególności przy organizacji Turnieju Robotów First Lego League.

Zgodnie z umową, Justyna Gaj właścicielka agencji Just PR została Rzecznikiem Prasowym fundacji Fabryka Talentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem