Facebook testuje reklamy w trakcie materiałów wideo, także transmisji na Facebook Live

Facebook poinformował, że rozpoczyna umieszczać reklamy w środku filmów wideo publikowanych przez wydawców. Ich wyświetlanie w trakcie emisji filmów pozwoli wydawcom na monetyzację treści publikowanych w tym portalu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Facebook testuje reklamy w trakcie materiałów wideo, także transmisji na Facebook Live

Informację o tym, że umieszczanie reklam będzie możliwe w trakcie emisji materiałów wideo wydawców na Facebooku podano w czwartek. Mają one mieć formę reklam telewizyjnych, będą to tzw. reklamy mid-roll.

Facebook zapowiedział wprowadzenie takich możliwości już kilka tygodni temu, ale dopiero teraz wprowadza je w życie, obecnie w fazie testów.

Na razie z opcji tej korzystać może wąskie grono wydawców amerykańskich. Przychody z tych reklam zostaną podzielone w następujących proporcjach: 55 proc. z nich trafi do wydawców, 45 proc. - do Facebooka. Pojawiać się będą najwcześniej 20 sekund od startu materiału wideo. Nie będą emitowane częściej niż co dwie minuty.

Możliwe jest również umieszczanie reklam w transmisjach na żywo w ramach Facebook Live. Będą mogły pojawić się po czterech minutach od rozpoczęcia emisji materiału wideo, a reklama będzie mogła trwać 20 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana