Facebook wprowadza targetowanie reklam według rodzaju sieci

Facebook udostępnił nową możliwość targetowania reklam, pozwalającą reklamodawcom docierać do ludzi zależnie od typu sieci, przez którą łączą się z internetem: 2G, 3G lub 4G.

km
km
Udostępnij artykuł:

Reklamodawcy na Facebooku mogą już dopasowywać komunikaty reklamowe do możliwości konkretnych sieci, aby nie obciążać urządzeń użytkowników i nie narażać ich na dodatkowe koszty transmisji danych.

Nową funkcją Facebook wychodzi naprzeciw oczekiwaniom marketerów chcących docierać z przekazem globalnie, niezależnie od typu urządzenia czy prędkości połączenia, w tym także do użytkowników z rynków rozwijających się (np. Indonezja, Tajlandia, Indie), gdzie nadal popularne są tradycyjne telefony komórkowe czy abonamenty z ograniczonymi pakietami transmisji danych.

grafika

Opcja targetowania reklam według prędkości sieci jest dostępna globalnie poprzez narzędzie Ad Creator, Power Editor oraz poprzez API.

W I połowie br. przychody reklamowe Facebooka wyniosły 4,94 mld dolarów (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style