Familijne z loterią „Mus je odkrywać, żeby wygrywać"

Marka Familijne (Colian) rusza z ogólnopolską rodzinną loterią „Mus je odkrywać, żeby wygrywać". NAV Agency autorem idei komunikacyjnej oraz egzekucji szerokiej kampanii 360 stopni, pełnej lokalnych i kontekstowych kreacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Familijne z loterią „Mus je odkrywać, żeby wygrywać"

Idea aktywacji ze względu na wakacyjny okres trwania loterii (1.07-25.08.2023r.) osadzona jest na podróżach i odkrywaniu.

Zasady loterii Familijne

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić 2 dowolne opakowania wafli i zarejestrować paragon na stronie familijne.pl . „Mus je odkrywać, żeby wygrywać" to aktywacja, w której co dwa tygodnie można wygrać voucher Wakacje.pl na rodzinne wczasy o wartości 10 000 zł. Na zwycięzców czekają również nagrody pieniężne. Łączna pula nagród to ponad 150 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/familijne-slodka-loteria ##

Dla wszystkich miłośników marki Familijne jest także szansa na nagrody dodatkowe: vouchery na islodycze.pl – które można wygrać w grze zręcznościowej na stronie loterii.

Loterii towarzyszy szerokie wsparcie 360 stopni w postaci spotów telewizyjnych, zasięgowych działań digital w tym social media (współpraca z influencerami), kreacji OOH oraz materiałów instore. NAV agency odpowiada za ideę komunikacji oraz za egzekucję i koordynację działań komunikacyjnych. Także tych niestandardowych jak, np. materiały kontekstowe podkreślające podróżniczą platformę oraz egzekucje lokalne w poszczególnych miastach Polski.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję