Rywalizująca para fanów „Gwiezdnych Wojen” w reklamie „Battlefront II”

Nowa reklama gry „Star Wars: Battlefront II” opowiada historię życiowej rywalizacji pomiędzy dwojgiem fanów gwiezdnej sagi. Zrealizowany z rozmachem spot nie jest pozbawiony zarówno humoru, jak i scen godnych filmowych „Gwiezdnych Wojen”.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Akcja spotu rozpoczyna się w momencie, gdy sąsiadujący ze sobą na tej samej ulicy dziewczyna i chłopak odkrywają świat „Gwiezdnych Wojen”. Chłopiec staje po jasnej, a dziewczynka – po ciemnej stronie mocy.

W kolejnych scenach widz towarzyszy narastającej rywalizacji pomiędzy parą bohaterów, poprzez czasy domków na drzewie i szkoły, aż po dorosłe życie obojga. W finale dorośli już kobieta i mężczyzna stają do otwartej konfrontacji, w której oboje przenoszą się płynnie ze świata który dobrze znamy w scenerię gry „Star Wars: Battlefront II”.

W zrealizowanym z rozmachem spocie nie brakuje oryginalnych pomysłów i humoru – grający w futbol chłopak znajduje na ławce zamiast swojego kasku hełm żołnierza Imperium, z kolei bohaterka zastaje swój zaparkowany samochód z ulepionym na dachu bałwanem w kształcie robota R2D2.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja BBH New York.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?