Fantasyexpo współpracuje z TikTokiem

Agencja gaming marketingu Fantasyexpo rozwija usługę performance marketingu o kolejny obszar - platformę TikTok.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fantasyexpo współpracuje z TikTokiem

Gry wideo to druga najpopularniejsza kategoria tematyczna na TikToku. W 2020 roku miesięczna ilość treści związanych z gamingiem gwałtownie wzrosła i trend ten utrzymuje się na stałym, wysokim poziomie.

Jakub Kozłowski, performance marketing coordinator w Fantasyexpo ocenia, że działania Fantasyexpo na TikToku pozwolą na zwiększenie efektywności kampanii prowadzonych dla branży gamingowej i nie tylko.

– Reklama na TikToku to możliwość dotarcia do nowych odbiorców, często nie korzystających z innych platform, jak Facebook czy Instagram. Dla naszych klientów to szansa na uzyskanie przewagi nad konkurencją, która jeszcze nie penetruje tego kanału. W przypadku reklam na TikToku kluczowe jest, aby kreacja wpasowała się w stylistykę tego medium, najefektywniejsze są kreatywne, zapadające w pamięć wideo lokujące produkt. Dzięki TikTok Pixel reklamy możemy optymalizować nie tylko na generowanie zasięgu, ale również konwersje czy pobrania aplikacji - komentuje Jakub Kozłowski.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tiktok-europejski-osrodek-otwartosci-i-odpowiedzialnosci ##

- Jesteśmy medium wizualnym, więc gry wideo doskonale wpisują się w TikTokową narrację, łącząc ze sobą autentyczne, zabawne i edukacyjne treści z wysokiej klasy rozrywką w formie krótkich form video – mówi Anna Błaszczyk, content strategist & partnership manager w TikTok Polska – Gaming odgrywa istotną rolę na TikToku, dlatego mamy szeroki repertuar możliwości rozwoju dla talentów, influencerów i twórców video, ale TikTok to także dobre miejsce dla marek. Cieszymy się, że coraz więcej producentów sprzętu, twórców gier, a teraz także Fantasyexpo korzysta z naszych biznesowych rozwiązań - dodaje Błaszczyk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"