Fergie wydaje remiks singla "M.I.L.F. $"

Fergie nakłoniła kilkoro artystów, by nieco pobawili się przy jej ostatnim singlu "M.I.L.F. $".

megafon.pl / pr
megafon.pl / pr
Udostępnij artykuł:

Wokalistka zleciła przygotowanie remiksów do opublikowanego latem nagrania. Zadania podjęli się Dave Aude, Suspect 44, Nick Talos, Slushii, Jodie Harsh i Polow Da Don. W efekcie powstała EP-ka.

Kawałek poprzedza drugi solowy album artystki, "Double Dutchess". Data premiery nie jest znana. Tutaj można obejrzeć towarzyszący piosence teledysk. W klipie pojawiają się Kim Kardashian i Chrissy Teigen, a także Ciara oraz modelki Alessandra Ambrosio, Gemma Ward, Tara Lynn, Devon Aoki, Angela Lindvall, Isabeli Fontana, Amber Valletta i Natasha Poly.

Fergie znana jest przede wszystkim z zespołu The Black Eyed Peas, do którego dołączyła w 2001 roku. Z hiphopową grupą wylansowała przeboje "Shut Up", "My Humps", "Boom Boom Pow", "I Gotta Feeling" czy "Imma Be".

Jedyny solowy longplay Amerykanki, "The Duchess", pochodzi z września 2006 roku. Dyskografię gwiazdy z zespołem The Black Eyed Peas zamyka "The Beginning" z listopada 2010 roku.

megafon.pl / pr
Autor artykułu:
megafon.pl / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu