Finał akcji 'Choinki Jedynki'

W piątek odbędzie finał akcji radiowej Jedynki 'Choinki Jedynki'.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W tej okazji uruchomiona zostanie specjalna strona internetowa i odbędzie się całodzienna antenowo-internetowa licytacja 20 prac, którym jury przyznało główne nagrody, oraz dołączony do każdej pracy kalendarz z rysunkami polskich sportowców.

- Przez cały dzień na naszej antenie opowiadać będziemy o rysunkach i zachęcać do licytacji. Licytację prowadzić będziemy również przez telefon i przy pomocy SMS-ów. Nagrodzone rysunki wystawione są w STUDIU S-2. Licytację prowadzą: Roman Czejarek i Magda Szturemska - czytamy w komunikacie nadawcy.

Charytatywna akcja Jedynki Polskiego Radia trwała od 14 listopada do 9 grudnia.  Zadanie konkursowe dla dzieci polegało na narysowaniu bądź namalowaniu swojego choinkowego marzenia. Od poniedziałku do piątku jurorzy - w tym roku wielcy polscy sportowcy i dziennikarze sportowi oraz gwiazdy Jedynki (m.in.: Robert Korzeniowski, Ola Socha, Andrzej Pągowski, Maria Czubaszek, Renata Susałko, Tomasz Zimoch) wybierali trzy - ich zdaniem - najładniejsze prace. Relacje z obrad jury codziennie emitowane były w popołudniówce 'Z pierwszej ręki'.

W akcji patronuje od lat dziennik Rzeczpospolita, który drukuje codziennie reprodukcje zwycięskiej pracy.

Współorganizatorem akcji „Choinki Jedynki” jest Fundacja Anny Dymnej „Mimo wszystko”. Dochód z akcji przeznaczony zostanie na pomoc medyczną dla niepełnosprawnej podopiecznej tej Fundacji – Anetki, absolwentki krakowskiej ASP, która straciła nogę w wypadku kolejowym. Pieniądze zbierane są na protezę dla niej.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały