Finał popularnej trylogii „Rojst Millenium” już w lutym na Netfliksie

Serial „Rojst” zaczynał jako produkcja niedostępnej już w Polsce platformy Showmax. Drugi sezon wyprodukował Netflix i również tam można będzie obejrzeć zakończenie całej trylogii.

MM
MM
Udostępnij artykuł:

28 lutego 2024 roku, zarówno najwierniejsi fani kultowej serii, jak i widzowie, którzy dopiero rozpoczną swoją podróż do mrocznego i dusznego świata trylogii „Rojst”, cofną się w czasie, by dotrzeć do sedna dotychczasowych śledztw i wspomnień – informuje Netflix.

Przewodnikiem po przeszłości będzie postać młodego kierownika hotelu Centrum, stawiającego pierwsze kroki w swojej przebojowej karierze, zagrana brawurowo przez Filipa Pławiaka. U progu millenium stare sprawy zyskają drugie dno, a znani bohaterowie zmierzą się z zupełnie nowymi zbrodniami, kryminalnymi historiami i nieoczywistymi tropami. Odkryją, gdzie zrodził się i dokąd zmierza cały mrok kryjący się w lesie na Grontach.

W obsadzie serialu zagoszczą: Magdalena Różczka, Łukasz Simlat, Filip Pławiak, Piotr Fronczewski, Andrzej Seweryn, Dawid Ogrodnik, Janusz Gajos, Tomasz Schuchardt, Agnieszka Żulewska, Michał Pawlik, Ewelina Starejki, Marcin Bosak, Vanessa Aleksander, Wanda Marzec, Mikołaj Chroboczek, Konrad Eleryk, Tomasz Sapryk, Marianna Gierszewska, Wojciech Kalarus, Maria Kania, Michalina Łabacz i Antoni Sałaj.

Scenariusz napisali reżyser Jan Holoubek oraz Kasper Bajon.

Premiera trzeciej części trylogii „Rojst” odbędzie się 28 lutego na platformie Netflix.

grafika

Netflix ma globalnie 247 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że w listopadzie br. platforma, jako serwis www i aplikacja mobilna (na smartfonach i tabletach, Mediapanel nie obejmuje korzystania ze smart tv), przyciągnęła 10,33 mln użytkowników (co dało 34,78 proc. zasięgu), każdego średnio na 5 godzin, 3 minuty i 26 sekund.

W trzecim kwartale 2023 roku globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 8,76 mln do 247,15 mln, a przychody wzrosły rok do roku o 8 proc. do 8,5 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z