FloorAd - wizerunkowy format reklamowy w ARBOnetwork

Sieć ARBOnetwork wprowadza do swojej oferty format reklamowy FloorAd. Jest on wyświetlany u dołu przeglądarki, nadając się przede wszystkim do kampanii wizerunkowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklama FloorAd może mieć dowolny kształt o maksymalnym rozmiarze 1024 na 300 pikseli. Jest ona wyświetlana na warstwie strony, przylegając do dolnej krawędzi przeglądarki. FloorAd jest w pełni klikana, umożliwia też zastosowanie technologii flash i wideo.

grafika

– FloorAd jest idealna do wszelkiego rodzaju kampanii wizerunkowych, w których najważniejszą rolę odgrywa pomysł na ciekawą kreację – opisuje Wojciech Kałużny, managing director sieci ARBOnetwork. – Ponieważ reklama jest wyświetlana na warstwie strony, daje działom kreatywnym nieograniczone możliwości w tworzeniu nietuzinkowych i różnorodnych realizacji – dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu