FloorAd - wizerunkowy format reklamowy w ARBOnetwork

Sieć ARBOnetwork wprowadza do swojej oferty format reklamowy FloorAd. Jest on wyświetlany u dołu przeglądarki, nadając się przede wszystkim do kampanii wizerunkowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklama FloorAd może mieć dowolny kształt o maksymalnym rozmiarze 1024 na 300 pikseli. Jest ona wyświetlana na warstwie strony, przylegając do dolnej krawędzi przeglądarki. FloorAd jest w pełni klikana, umożliwia też zastosowanie technologii flash i wideo.

grafika

– FloorAd jest idealna do wszelkiego rodzaju kampanii wizerunkowych, w których najważniejszą rolę odgrywa pomysł na ciekawą kreację – opisuje Wojciech Kałużny, managing director sieci ARBOnetwork. – Ponieważ reklama jest wyświetlana na warstwie strony, daje działom kreatywnym nieograniczone możliwości w tworzeniu nietuzinkowych i różnorodnych realizacji – dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej