Focus wprowadza zmiany

Popularnonaukowy miesięcznik 'Focus', wydawany przez G+J Polska w październiku ukaże się w odświeżonej formie.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Zmianie ulegnie przede wszystkim szata graficzna.

„Zmiana graficzna polegać będzie na lepszym i bardziej czytelnym dostosowaniu layoutu do szpigla. Każdy z działów będzie graficznie wyróżniony. Będzie również czytelniejsza nawigacja po numerze tak, aby nasi czytelnicy zainteresowani np. tylko ewolucjonizmem bez pudła i od razu trafili na strony temu poświęcone. Zmieni się również stopniowo wygląd stron. Chodzi o unowocześnienie strony graficznej i dostosowanie jej do potrzeb naszych czytelników” – informuje nas Michał Wójcik, redaktor naczelny pisma.

Grzbiet pisma zostanie podzielony na wyraźne sekcje tematyczne m.in. człowiek, nauka, medycyna, sport, historia, a teksty wzbogacone zostaną o infografiki.

Za zmiany layoutu odpowiadać ma nowy dyrektor artystyczny, którym został Paweł Rafa.

Pojawi się także więcej dużych tekstów, pisanych lżejszym językiem. Redakcji zależy na dotarciu do młodego audytorium. Powstaną nowe działy, w tym dział poświęcony odkryciom młodych polskich naukowców.

Cena pisma pozostaje bez zmian. W tym momencie wynosi ona 6,90 zł.

Średnia sprzedaż miesięcznika od stycznia do kwietnia br. wyniosła 119 016 egz. (dane ZKDP).

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK