Fortis Bank wspiera sprzedaż produktów inwestycyjnych

Kampania reklamowa Fortis Banku wspierająca sprzedaż nowychproduktów inwestycyjnych Fortis KomfortPlus i Fortis EuroProfitprzeszła w kolejną fazę.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Po działaniach edukacyjno-wizerunkowych rozpoczęły sięintensywniejsze działania produktowe.

Za kreację odpowiada agencja Focus Advertising współpracująca zFortis Bankiem oraz Dominet Bankiem, również należącym do grupyFortis. S

poty telewizyjne nadawane są m.in. w TVN i TVN24, a reklama wprasie pojawiła się m.in. w: "Gazecie Wyborczej", "Polityce","Newsweeku", "Wprost", "Harvard Business Review". Mediaplanobejmuje także internet, radio, BTL i pociągi Intercity.

Kampania potrwa do 7 grudnia br.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediaedge:cia.

METRYKA

KLIENT: Fortis Bank Polska SA

PRZEDSTAWICIEL KLIENTA: Robert Szymański, AgnieszkaWilczyńska

AGENCJA: Focus Advertising

PRZEDSTAWICIEL AGENCJI: Marzena Korba, Anna Kawecka

ART: Maciej Teodorowicz

COPYWRITER: Jan Roszkowski

Dyrektorzy Kreatywni: Łukasz Myszkowski, Piotr Górecki.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?