Fortuna sponsoruje "Tylko muzyka. Must be the music” (wideo)

Marka Fortuna (Agros-Nova) sponsoruje szóstą edycję emitowanego w Polsacie talent show "Tylko muzyka. Must be the music". Billboardy sponsorskie przygotowała agencja Brand Place.

km
km
Udostępnij artykuł:

7-sekundowe billboardy sponsorskie Fortuny będą towarzyszyć każdemu odcinkowi "Tylko muzyka. Must be the music". Pojawią się przed każdym z nich, w ich trakcie oraz bezpośrednio po programie.

Marka za pośrednictwem spotów wspiera linię soków pomidorowych. Pojawia się w nich również główne hasło akcji "Mniej znaczy więcej!".

Billboardy sponsorskie Fortuny zostały przygotowane przez agencję Brand Place.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?