Fox Corp. z rosnącymi przychodami i zyskiem. 600 mln dolarów z transmisji Super Bowl 2020

Koncern medialny Fox Corporation w ciągu ostatnich sześciu miesięcy 2019 roku zanotował ponad 6,4 mld dolarów przychodów, wzrósł także półroczny i kwartalny zysk netto spółki. Większość wpływów firmy pochodziła z segmentu telewizyjnego, Fox podał też że tegoroczna transmisja z Super Bowl przyniosła ponad 600 mln dolarów przychodów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Fox Corp. z rosnącymi przychodami i zyskiem. 600 mln dolarów z transmisji Super Bowl 2020

Kierowany przez Lachlana Murdocha (syna magnata medialnego Ruperta Murdocha) koncern Fox Corporation podał wyniki biznesowe dotyczące zarówno IV kwartału, jak i okresu ostatnich 6 miesięcy 2019 r.

Kwartalne wzrosty

W IV kwartale 2019 r. Fox Corp. zanotował przychody w wysokości 3,778 mld dol., podczas gdy rok wcześniej kwota ta wynosiła 3,583 mld dol.

W raportowanym kwartale największe przychody (2,266 mld dol.) wygenerował segment telewizyjny, wpływy były także wyższe niż w analogicznym okresie 2018 r.

Najwyższe kwartalne wpływy Fox Corp. pochodziły z reklam (2,010 mld dol.), jest to wskaźnik lepszy rok do roku (1,987 mld dol. w IV kwartale 2018 r.).

W IV kwartale ub.r. Fox wypracował zysk netto na poziomie 314 mln dol. To spory skok w skali roku, bowiem w IV kwartale 2018 r. firma osiągnęła 24 mln zysku netto.

Wyższe przychody i zysk w pół roku

W komunikacie Fox Corp. podał także wyniki biznesowe dotyczące okresu ostatnich 6 miesięcy 2019 r. W tym czasie przychody spółki osiągnęły poziom 6,445 mld dol. (ostatnie 6 miesięcy 2018 – 6,124 mld). Największe wpływy przyniósł segment telewizyjny (3,622 mld dol.), natomiast z reklam pochodziło 3,051 mld dol.

W ciągu 6 miesięcy kończących 2019 r. Fox wypracował zysk netto w wysokości 1,119 mld dol. w porównaniu z 862 mln zysku netto osiągniętymi przez firmę w analogicznym okresie 2018 r.

W komunikacie Lachlan Murdoch zdradził także, że tegoroczna transmisja z finału Super Bowl dała Fox Corp. przychody w wysokości ponad 600 mln dol. Wydarzenie to obejrzało z górą 100 mln widzów w USA, a w trakcie transmisji wyemitowano w sumie 77 reklam, w br. 30-sekundowy spot kosztował 5,6 mln dol.

grafika
grafika
ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski