FOX Life promuje ostatni sezon serialu “Gotowe na wszystko” (wideo)

Kanał FOX Life rozpoczął kampanię promującą ósmy, ostatni sezon serialu “Gotowe na wszystko”, który nadawany będzie na antenie stacji od niedzieli 6 listopada br.

km
km
Udostępnij artykuł:

Działania obejmują kanały telewizyjne z portfolio nadawcy ( FOX Life, FOX, National Geographic Channel i Nat Geo Wild), prasę (“Party”, “Flesz”, “Joy”, “InStyle”, “Gala”, “Naj Magazyn”,  “Gazeta Telewizyjna”, “Fakt TV”, “Super Express TV”) oraz internet (Filmweb, Pudelek, Wp.pl, Gazeta.pl, ipla, ARBO V2, serwisy z pakietów ARBO oraz Glossy Media, działania SEM w Google i na YouTube).

Za strategię i kreację odpowiedzialny był dział marketingu FOX International Channels Poland, zaś media zakupił MediaCom.

Ósmy sezon “Gotowych na wszystko” nadawany będzie w niedziele o 22.00 począwszy od 6 listopada br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana