Frosta kolejny raz "mówi jak jest" (wideo)

Marka produktów mrożonych Frosta wraca z kolejną odsłoną kampanii reklamowej "Mówimy jak jest". Przygotowały ją Heimat Hamburg, TBWA i Zenithoptimedia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Frosta kolejny raz "mówi jak jest" (wideo)

W nowych spotach marka podkreśla zalety swoich produktów - brak dodatków do żywności oraz fakt, że produkty rybne powstają z dzikich ryb mrożonych tuż po połowie, z certyfikatem MSC.

W spotach promowana jest m.in. ryba z pieca w wersji z brokułami. Spoty emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych (TVN i Polsat). Równolegle prowadzona będzie kampania na YouTube, Facebooku oraz na platformach VOD (ipla.tv, onet.pl i player.pl). Działania potrwają do początku grudnia.

Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg, a ich adaptacją i produkcją w Polsce zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia.

Pierwsza odsłona kampanii "Mówimy jak jest" ruszyła jesienią ubiegłego roku. Przygotowały ją agencje TBWA, Zenithoptimedia, Jbcomm i OTO. Kolejna odsłona została zaprezentowana zimą tego roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day