Frosta reklamuje się w nowej odsłonie (wideo)

W telewizji i internecie rusza nowa odsłona kampanii reklamowejmarki Frosta. Akcja przebiega pod hasłem "Smaczna i prosta".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Frosty reklamuje nie tylko produktyrybne tej marki, lecz również mrożone warzywa. Przekaz pod hasłem"Smaczna i prosta" skierowany jest przede wszystkim do rodziców,informując również o akcji Dziecięca Akademia Frosty przeznaczonejdla utalentowanych dzieci i młodzieży.

Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN Mix, TVP1, TVP2,Polsat, stacje z pakietu AT Media) i internecie (portale kobiecegazeta.pl i interia.pl, zwierciadlo.pl, pakiety edinet.pl i Arbokids, mailing). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca grudnia -przygotowały agencje Bed&Breakfast (telewizja)i Graf (internet), natomiast planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?