Fundacja BOŚ: To śmieci tuczą dzieci

Na outdoorze trwa kampania Fundacji BOŚ. Akcja przebiega pod hasłem „To śmieci tuczą dzieci”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku września outdoorowa kampania Fundacji Banku Ochrony Środowiska reklamuje program „Aktywnie po zdrowie”. W ramach tego projektu będą prowadzone szeroko zakrojone działania edukacyjne mające na celu poprawienie nawyków żywieniowych dzieci i młodzieży. – Jeszcze we wrześniu zakwalifikujemy 200 szkół do udziału w pilotażowym programie, który potrwa do końca roku szkolnego, docierając do 45 tys. uczniów klas 1–3 – opisuje Andrzej Pietrucha, prezes zarządu Fundacji BOŚ.

grafika

Trwająca obecnie kampania pod hasłem „To śmieci tuczą dzieci” wskazuje niezdrową żywność jako źródło otyłości wśród najmłodszych. Wykorzystywany w niej przekaz – utrzymany w stylistyce komiksowej – przygotował grafik i plakacista Andrzej Pągowski

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów