Fundusz Inovo.vc inwestuje ponad milion złotych w portal isivi.pl

Ponad milion złotych to kwota, którą fundusz Inovo.vc zainwestował w inteligentny portal pracy isivi.pl. - Portal nie jest tylko ciekawym konceptem, ale ma trakcję biznesową - przyciągnął do siebie zarówno przedstawicieli pokolenia Y, jak i pracodawców szukających zdolnych kandydatów - tłumaczy w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Maciej Małysz, menedżer inwestycyjny funduszu Inovo.vc.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Fundusz Inovo.vc inwestuje ponad milion złotych w portal isivi.pl
Maciej Małysz

Portal isivi.pl to polski startup funkcjonujący na rynku od 2014 r. Platforma zajmuje się usprawnieniem procesów rekrutacji poprzez połączenie przedstawicieli tak zwanego pokolenia Y (osób urodzonych pomiędzy 1984 a 1997 r.) z pracodawcami.

- Chcemy odejść od wizji portali pracy, które przypominają słupy ogłoszeniowe - podkreśla Konrad Słoniewski, jeden z czwórki założycieli odpowiadający za rozwój isivi.pl. - Platforma isivi.pl ma nie tylko prezentować oferty. Ma także pomóc użytkownikom rozwijać się w określonym kierunku, wybierać odpowiednie ścieżki zawodowe, rozpoznawać i wykorzystywać możliwości.

Obecnie portal liczy ok. 50 tys. zarejestrowanych użytkowników oraz ponad 500. partnerów korporacyjnych. Startup został dostrzeżony przez polski fundusz Inovo.vc, który postanowił zainwestować w isivi.pl kwotę ponad 1 mln zł. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Maciej Małysz, menedżer inwestycyjny Inovo.vc podkreśla, że na wybór miało wpływ kilka różnych parametrów.

- Główne czynniki, które zdecydowały o wyborze isivi.pl to zespół, rynek oraz trakcja - wylicza Maciej Małysz. - Zespół isivi.pl działa dynamicznie i profesjonalnie, a przy tym jest niezwykle ambitny - widać tutaj, że Jan Radzikowski (CEO isivi.pl) przeszedł szkołę Rocket Internet. Wszystko w isivi.pl jest mierzone i automatyzowane, a przy rozwoju biznesu decyzje podejmowane są w oparciu o twarde dane. Dzisiejszy rynek portali pracy w Polsce działa w oparciu o tak naprawdę dość archaiczny model gazet z ogłoszeniami o pracę, tyle, że przeniesionymi do internetu. W XXI wieku pokolenie dwudziestoparolatków oczekuje czegoś więcej - oni potrzebują nowej jakości popartej technologią oraz przyjaznym designem i na isivi.pl mogą na to liczyć. Istotny był też fakt, że isivi.pl nie jest tylko ciekawym konceptem, ale ma trakcję biznesową - portal przyciągnął do siebie zarówno przedstawicieli pokolenia Y, jak i pracodawców szukających zdolnych kandydatów. Liczymy, że z naszą pomocą możliwe będzie dalsze przeskalowanie tych osiągnięć i zajęcie istotnego miejsca na mapie rynku rekrutacji w Polsce – podkreśla Małysz.

W ubiegłym tygodniu Inovo.vc zainwestował 1,4 mln zł w inny polski startup - Brand24. Powstaje więc pytanie, czy mamy do czynienia z przygotowaną wcześniej rynkową ofensywą funduszu, i jakich inwestycji z jego udziałem można spodziewać się w najbliższej przyszłości.

- Celem Inovo.vc jest wspieranie najlepszych, szybko rosnących spółek, przy czym ofensywa nie jest chyba odpowiednim słowem określającym nasz model działania - odpowiada Maciej Małysz. - Przez ostatni rok cały nasz zespół włożył dużo ciężkiej, systematycznej pracy w to, żeby zidentyfikować najciekawsze spółki i włączyć je do naszego portfela. Proszę pamiętać, że Brand24 i isivi.pl są tego dobrymi, ale nie jedynymi przykładami. Jesteśmy funduszem venture, więc inwestycje to istotna część naszej działalności. Co więcej mam nadzieję, że już w nadchodzących tygodniach będziemy mogli się pochwalić kolejnymi dobrymi informacjami - zapowiada Małysz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana