Gabriel Zábuška chief technology officerem CEE w Publicis Groupe

Gabriel Zábušek, pełniący funkcję chief executive officera (CEO) firmy Kindred, należącej do Publicis Groupe Czechy, awansował na stanowisko chief technology officera (CTO) Publicis Groupe w regionie Europy środkowej i wschodniej (CEE).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zábušek dołączył do zespołu Le Pont, utworzonej w ubiegłym roku platformy Publicis Groupe CEE, oferującej całościowe rozwiązania digital-first. Na nowym stanowisku będzie kierował rozwojem technologii na 15 rynkach Publicis Groupe CEE, pełniąc jednocześnie funkcję CEO Kindred.

Jak podano w komunikacie "ominacja ma związek ze strategicznym celem Publicis Groupe polegającym na łączeniu i wzmacnianiu kompetencji technologicznych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej".

Gabriel Zábušek, podlegający bezpośrednio Heldze Sasdi i Konradowi Dorabialskiemu, współzarządzającym Le Pont, a także pośrednio Tomášowi Lauko, prezesowi (CEO) Publicis Groupe CEE, będzie zarządzał zasobami technologicznymi Grupy na 15 rynkach, w tym w Polsce, Rosji, na Węgrzech, w Grecji, Serbii, Rumunii, Bułgarii, Macedonii Północnej, Chorwacji, Słowenii, na Łotwie, Litwie, Ukrainie i Słowacji. W platformie Le Pont powierzono mu zadanie zarządzania portfolio usług technologicznych i zwiększaniu ich efektywności.

Le Pont, wprowadzona przez Publicis Groupe CEE w grudniu ubiegłego roku, jest wirtualną platformą oferującą marketerom kompleksowe rozwiązania digital-first oraz łatwy dostęp do wiedzy 600 ekspertów pracujących w trzech centrach kompetencyjnych: w Polsce (commerce, produkcja), w Czechach (CRM, dane, technologia) oraz na Węgrzech (content, dynamiczna kreacja).   

 - Technologia jest siłą napędową wielu rozwiązań przyszłości, które stają się kluczowe dla naszych klientów już teraz. W ciągu ostatnich lat mocno inwestowaliśmy w zasoby technologiczne w obrębie całej Publicis Groupe CEE. Nominacja Gabriela wynika z naszej konsekwencji w dążeniu do zapewnienia bliskiej współpracy, szybszej skalowalności wiedzy i narzędzi technologicznych w całym regionie oraz zapewnienia ich synchronizacji i łatwej dostępności, aby pomagać naszym klientom w najbardziej zaawansowanych realizacji rozwiązań - mówi Tomáš Lauko, CEO Publicis Groupe CEE.

Na nowym stanowisku Gabriel Zábušek będzie też nadzorował wszystkie zasoby technologiczne Publicis Groupe CEE, począwszy od rozwoju oprogramowania i wdrażania rozwiązań w chmurze po integrację platform, a także współpracę z dostawcami. Do jego priorytetów należeć będzie zacieśnianie współpracy z wyspecjalizowanymi zespołami w regionie i na całym świecie, a także wzmacnianie współpracy przy istniejących i przyszłych projektach. Ponadto, będzie również skupiał się na rozpropagowywaniu know-how i narzędzi na wszystkich rynkach.

Gabriel Zábušek rozpoczynał jako architekt oprogramowania, przez wiele lat zdobywając doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i aplikacji, już na początku swojej kariery pracując w firmie Bose w Stanach Zjednoczonych. Obecnie w Publicis Groupe w Czechach jest CEO jej działu danych i technologii KINDRED, który specjalizuje się w cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. W tym czasie kierował dużymi projektami dla takich gigantów jak Procter & Gamble, ČSA, Cisco, Pernod Ricard i ERDF.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa