Gabriela Zenka i Jakub „Pietz” Piecuch w kampanii „SM - walcz o siebie!”

Twarzami tegorocznej edycji kampanii „SM - walcz o siebie!”, promującej aktywność życiową osób ze stwardnieniem rozsianym, są tancerka Gabriela Zenka i muzyk Jakub „Pietz” Piecuch. Za strategię i kreację akcji odpowiada agencja Telescope.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „SM - walcz o siebie!” ma na celu zwalczenie wizerunku stwardnienia rozsianego jako choroby nieuchronnie kojarzonej z wyrokiem niepełnosprawności a nawet śmierci. Pierwsza edycja akcji była prowadzona jesieni ub.r. (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty). - W tegorocznej odsłonie kampanii będziemy jeszcze dobitniej mówić o potrzebie normalnego życia osób chorych na SM, o życiu prywatnym, związkach, rodzicielstwie, pracy - zapowiada Malina Wieczorek, dyrektor agencji Telescope. Twarzami tegorocznej edycji będą Gabriela Zenka, tancerka znana m.in. z programu „Got to dance”, oraz muzyk Jakub „Pietz” Piecuch. Na potrzeby działań zlecono firmie badawczej Maison sondaż dotyczący stwardnienia rozsianego, który przeprowadzono zarówno wśród zdrowych, jak i chorych osób. Spot z nowej odsłony „SM - walcz o siebie!” będzie pokazywał, jak ważne dla chorych na stwardnienie rozsiane są pasje. 30-sekundowy filmik wyreżyserował Bartosz Konopka, a wyprodukowała firma Mojo Films. Kampania będzie też prowadzona w radiu, internecie (m.in. serwis sm-walczosiebie.pl i działania na Facebooku), prasie oraz na outdoorze. Zdjęcia, na których oparte będą materiały graficzne, wykonał Radosław Polak. Nowa odsłona „SM - walcz o siebie!” rozpocznie się 23 maja. Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Telescope. Partnerami akcji są Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego, Fundacja Neuropozytywni i Fundacja Urszuli Jaworskiej.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami