Powstaje program o grach wideo „GameSpace”, ma trafić do telewizji i internetu (wideo)

Ruszyła internetowa zbiórka na pierwszy sezon magazynu „GameSpace” poświęconego grom komputerowym i konsolowym. Twórcy zapewniają, że po pilotażowym odcinku ich projektem zainteresowało się kilka stacji telewizyjnych. Magazyn ma również być dostępny w internecie.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Powstaje program o grach wideo „GameSpace”, ma trafić do telewizji i internetu (wideo)

Zespół GameSpace tworzy siedem osób pracujących poprzednio w czasopismach „Secret Service”, „PlayStation Magazyn”, „NEO”, „PSX Fan” czy „PSX Extreme” (twórcy chcą pozostać anonimowi). Z pomocą pieniędzy od internautów chcą stworzyć nowy, cotygodniowy program telewizyjny prezentujący recenzje i nowości ze świata gier komputerowych i konsolowych. Przedstawiane i opisywane mają być gry na platformy PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch czy na komputery PC.

 

Każdy odcinek ma trwać około 25 minut. Zawierać będzie recenzje gier, a także m.in. relacje z imprez gamingowych, konwentów anime, fantasy i sci-fi a także wywiady z twórcami i producentami gier. Audycja ma być skierowana jest do widowni w wieku 14-35 lat. Spikerem jest znany lektor filmowy i telewizyjny Tomasz Knapik. Dawniej Knapik również czytał recenzje gier komputerowych w magazynie „Escape” na antenie Polonia 1.

- Po udostępnieniu odcinka pilotażowego w 2018 roku emisją programu zainteresowane były m.in. takie stacje jak Polsat Games, Tele 5, Polonia 1, WP TV, TVR, Adventure HD oraz kilka innych mniejszych - informują twórcy GameSpace.

W internecie ruszyła zbiórka na produkcję pierwszego sezonu programu. W zależności od zebranych środków sezon ma liczyć 10 odcinków (po osiągnięciu pułapu 31 167 zł) lub trzynaście (pułap 40 517 zł). W przypadku zebrania 49.867zł powstanie 16 odcinków.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia