Egmont wprowadza na rynek wydanie specjalne „Gaming” o grze „Among Us”

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek pismo z cyklu „Gaming. Wydanie Specjalne” poświęcony grze „Among Us”. Magazyn ukaże się na rynku w środę, 4 listopada.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Egmont wprowadza na rynek wydanie specjalne „Gaming” o grze „Among Us”

W zamyśle ma to być użyteczne narzędzie dla fanów i fanek popularnej w ostatnich tygodniach wirtualnej adaptacji gry towarzyskiej „Mafia”. To nieoficjalny przewodnik po grze, w którym czytelnik znajdzie wiele wskazówek i porad, jak grać, by zwyciężać. Poradnik przeznaczony jest dla czytelnika powyżej 6 roku życia.

Z magazynu czytelnik dowie się, jak rozpoznać impostora, jak dobrze współpracować z innymi członkami załogi, by razem zwyciężyć nad oszustami oraz jak najlepiej dokonać sabotażu, by przetrwać. Poza tym można poznać historię powstania gry oraz obejrzeć mapy The Skeld, Mira HD i Polusz praktycznymi detalami, które pozwalają przeżyć i wygrać. Ponadto na czytelników czeka poradnik, jakie dodatkowe rzeczy warto kupić w sklepie oraz opis skórek i bohaterów gry. Do pisma dołączony jest plakat w formacie XXL.

Magazyn „Among Us. Przewodnik po grze” został przygotowany przez zespół pod kierownictwem Artura Skury. Product managerem jest Magdalena Mieziencew. Pismo ma 32 strony, format 208 x 278 mm. Kosztuje 14,99 zł. Wydawca nie zdradza nakładu. Pismo jest jednorazowym przedsięwzięciem.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?