GAZ-System szuka agencji do wizerunkowej kampanii reklamowej

Spółka GAZ-System planuje na jesień br. trzymiesięczną kampanię wizerunkową. Ma mieć zasięg ogólnopolski i obejmować wszystkie media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GAZ-System szuka agencji do wizerunkowej kampanii reklamowej

GAZ-System odpowiada za przesył gazu ziemnego oraz zarządzanie siecią przesyłową gazu ziemnego w Polsce. Firma zarządza aktywami o wartości około 8 mld złotych. W latach 2009-2015 zbudowała 1200 km nowych gazociągów przesyłowych.

Zaplanowana kampania ma mieć charakter informacyjno-promocyjny. Dotyczyć będzie inwestycji spółki w ostatnich latach.

W celu jej realizacji spółka rozpoczęła postępowanie w formie dialogu. Wybierze w nim agencję, która zajmie się realizacją zaplanowanych działań - będzie odpowiadać m.in. za opracowanie założeń kampanii, przygotowanie jej kreacji i planu mediowego, zakup mediów, a potem pomiar skuteczności.

Kampanię zaplanowano na okres od 1 września do 30 listopada br. Ma być adresowana do klientów i potencjalnych partnerów biznesowych spółki, administracji rządowej i samorządowej oraz do społeczności lokalnych.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej