Słynne role George’a Clooneya w nowej reklamie Nespresso (wideo)

Sceny z kultowych filmów, w których wystąpił George Clooney, są głównym motywem nowej kampanii reklamowej kawy Nespresso. Oprócz Clooneya w spocie pojawia się Andy Garcia. Za kreację reklam odpowiada agencja McCann z Nowego Jorku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Słynne role George’a Clooneya w nowej reklamie Nespresso (wideo)

Trwający minutę film reklamowy rozpoczyna się od sceny, w której George Clooney rozmawia przez telefon z Andy Garcia, który próbuje go ośmieszyć. Clooney stoi gdzieś na planie filmowym, w strugach deszczu, podczas gdy Garcia delektuje się kawą w słoneczny dzień. Nagle Clooney opuszcza plan i wychodzi na drogę. Dalej widzimy jak podąża w konkretnym, znanym sobie celu. Ta podróż jednak jest złożona ze scen kultowych filmów, w których Clooney wystąpił m.in. „Psycho”, „Easy Rider”, „Smokey and the Bandit”, „Seabiscuit”, „Muppets”.

Davide Moro, szef marketing w Nespresso wyjaśnił, że firma chciała pokazać w tej reklamie filmowy aspekt George'a Clooneya z elementami odniesień kulturowych do kampanii. Filmy do reklamy firma wybierała w porozumieniu z aktorem.

Za kreację reklam odpowiada agencja McCann z Nowego Jorku, produkcją spotu do internetu zajęła się firma Beware Doll.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style