Get in Touch obsługuje Chantarelle

10 czerwca 2024 roku butikowa agencja PR Get in Touch, specjalizująca się w tematyce zdrowia i urody, rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Get in Touch obsługuje Chantarelle
Fot. Pixabay

W ramach tej współpracy agencja PR Get in Touch będzie odpowiedzialna za szeroko pojętą komunikację public relations marki Chantarelle, a także za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnych w mediach społecznościowych oraz za identyfikację wizualną marki.

"Marka Chantarelle wybrała naszą agencję ze względu na nasze doświadczenie i osiągnięcia w branży zdrowia i urody. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści i pozwoli na dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki Chantarelle na rynku" - podano w komunikacie dla mediów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?