Get in Touch obsługuje Chantarelle

10 czerwca 2024 roku butikowa agencja PR Get in Touch, specjalizująca się w tematyce zdrowia i urody, rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Get in Touch obsługuje Chantarelle
Fot. Pixabay

W ramach tej współpracy agencja PR Get in Touch będzie odpowiedzialna za szeroko pojętą komunikację public relations marki Chantarelle, a także za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnych w mediach społecznościowych oraz za identyfikację wizualną marki.

"Marka Chantarelle wybrała naszą agencję ze względu na nasze doświadczenie i osiągnięcia w branży zdrowia i urody. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści i pozwoli na dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki Chantarelle na rynku" - podano w komunikacie dla mediów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kancelaria premiera w spocie ostrzega przed oszustwami "na wnuczka"

Kancelaria premiera w spocie ostrzega przed oszustwami "na wnuczka"

Marcin Sadowski z nowym stanowiskiem w Burda Media Polska

Marcin Sadowski z nowym stanowiskiem w Burda Media Polska

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Dominika Machel wśród jurorów Webby Awards 2026

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1