„Glamour” w większym formacie chce być bardziej eksluzywny

Jamie Jouning, dyrektor wydawniczy Conde Nast., zapowiedział, że od stycznia amerykańskie wydanie miesięcznika „Glamour” przestanie ukazywać się w tzw. formacie torebkowym. Większy format magazynu ma zapewnić mu zdaniem wydawcy bardziej luksusowy charakter.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Glamour” w większym formacie chce być bardziej eksluzywny

Styczniowe wydanie miesięcznika „Glamour” ukaże się na rynku w większym niż dotychczasowy, tzw. torebkowy format. Obecnie magazyn wydawany jest w formacie 16,8 cm na 22,3 cm. Zostanie zastąpiony formatem 27,6 cm na 20,3 cm.

Jamie Jounig zapowiedział, że jednak format ten będzie mniejszy od konkurencyjnych tytułów, takich jak „Cosmopolitan” i „Elle”. Po zmianach „Glamour” ma być według niego „mniej zaśmiecony”. Będzie mniej banalnych treści, a więcej materiałów dotyczących mody i urody.

23 listopada zostanie uruchomiona odświeżona strona internetowa „Glamour”, która będzie bardziej dostosowana do urządzeń mobilnych. Jak podaje wydawca, 70 proc. internetowych czytelników pisma to użytkownicy urządzeń mobilnych. Ponadto zostanie uruchomiona platforma „GlamourVideo” z treściami branded content.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu