Glossy Media zaczyna współpracę z o2.pl

Dzięki współpracy ze spółką o2.pl, sieć reklamy internetowejskierowanej do kobiet Glossy Media poszerzyła ofertę o dziewięćserwisów tematycznych, których zasięg wynosi 22,5 proc. Oznacza to,że witryny te miesięcznie odwiedzane są przez 3,5 mln internautów.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Oferta Glossy Media wzrosła o serwisy: Pudelek.pl, Kafeteria.pl,Egoisci.pl, Kaprysy.pl, Lansik.pl, LuxLux.pl, Snobka.pl, o2.plKuchnia oraz Samosia.pl.

Oprócz serwisów należących do Gazeta.pl czy o2.pl, siećwspółpracuje m.in. z Fotka.pl, Czasdzieci.pl, Parenting.pl,Szafa.pl, Sciaga.pl.

Należąca do Agory Glossy Media ruszyła w listopadzie 2008.Oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, którabędzie dobierana kontekstowo. Obecnie sieć proponuje pakiety:Kobieta i Lifestyle, Kobieta i dziecko, Kobieta i moda, Kobieta ikulinaria, Kobieta i zdrowie oraz Dziewczyna. Jak podaje łącznie maponad 50 procent tego rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]