„Go for more - idę po więcej” w rekordowej kampanii CCC (wideo)

Firma obuwnicza CCC rozpoczęła największą w swojej historii kampanię reklamową, prowadzoną jednocześnie w czterech krajach. W akcji, opartej na nowym pozycjonowaniu i haśle głównym marki: „Go for more”, nie występują promujące ją wcześniej znane osoby.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Go for more - idę po więcej” w rekordowej kampanii CCC (wideo)

W reklamach pokazywana jest szeroka oferta butów i torebek dostępnych w sklepach CCC, m.in. nowe, wiosenno-letnie kolekcje obuwia skórzanego Lasocki i butów sportowych Sprandi. Prezentuje je siedem kobiet, trzech mężczyzn i grupa dzieci.

Kampania jest oparta na nowym haśle głównym marki CCC: „Go for more” oraz podkreślaniu, że kobiety mają różne cele i potrzeby, a jeśli czują się dobrze i są pewne siebie, mogą je łatwiej realizować. W reklamach pojawiają się też slogany pomocnicze: „Idę po więcej”, „Idę zmieniać świat”, „Idę po swoje”, „Idę dalej niż inni”, „Idę po szczęście” i „Idę tańczyć”.

W kampanii nie występują natomiast znane osoby, które promowały CCC w ostatnich latach. W poprzedniej akcji reklamowej, prowadzonej jesienią ub.r., wystąpili Anja Rubik i Sasha Knezevic.

Nowa kampania jest skierowana przede wszystkim do kobiet. Ma na celu ocieplenie wizerunku marki CCC i zbliżenie jej do konsumentów, a także pokazanie, że buty i torebki CCC pasują do różnych okazji życiowych.

grafika

Firma CCC podkreśla, że jest to największa akcja marketingowa w jej historii. Działania będą prowadzone przez najbliższe dwa miesiące w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji. Obejmą telewizję i kina (spoty 60-, 30- i 15-sekundowe), prasę (magazyny kobiece), internet oraz sklepy CCC.

grafika

Koncepcję nowej komunikacji CCC oraz kreację całej kampanii przygotowała agencja Change. Spoty nakręcił Łukasz Ziętek, wyreżyserował kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo, a wyprodykował dom produkcyjny Lemon. Za nową stronę internetową CCC i działania w social media odpowiada agencja OS3, a za zakup mediów na wszystkich czterech rynkach - dom mediowy MullenLowe Media Hub.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny